Noile editii Jocurile Foamei de Suzanne Collins

Nu e mare secret că  îmi plac cărtile. Dacă nu  îmi plăceau probabil că nu aveam un mini-blog de cărți. Îmi place să le citesc, dar ador și să le admir. Şi dacă stau bine să mă gandesc foarte multe titluri le-am cumparat din cauza copertelor, deși de multe ori  încerc să mă ghidez după preț. La urma urmei nu contează aspectul foarte mult, ci conținutul, nu?
Îmi spun asta de fiecare dată când editura Nemira scoate câte o ediție nouă a unei serii care  îmi place. Asta s-a  întamplat de curând cu Jocurile Foamei de Suzanne Collins. Am reușit cu greu sa  îmi iau prima ediție apărută la editură și până când am reușit să mi-o cumpăr pe toată apăruse deja ediția hardcover cu niște coperte,  în opinia mea, mult mai frumoase. M-am abținut cu greu să nu le cumpar și am putut  înțelege nevoia de a lansa o edițite hardcover.

69qza9t6n
Însă de curând,  în caz că nu ați aflat, editura Nemira a lansat o a treia ediție, tot paperback, dar de această dată coperta este asemanatoare cu cea originala pe care o ador. Mi-ar fi plăcut ca editura să scoată o singură variantă de copertă pe care o să printeze și pe paperback și pe hardcover. Așa nu aș mai fi fost dezamagită că am seria, dar cu design-ul greșit.

69qz9t6n
Alte exemple:
Jocurile Foamei nu este singura serie care a avut onoarea de a apărea  în ediții multiple, fanii cărților Cântec de Gheată și Foc au parte de aceeași soartă pentru că Nemira a publicat trei variante ale copertelor, ultima versiune fiind aceeași cu originalul apărut peste hotare care la fel, mi se pare superbă.

ppb600p400
Lăsând totusi la o parte confuzia si frustrarea atunci cand vine vorba de coperte, titlurile aduse de editura Nemira sunt printre cele mai bune de pe piața romanească și din punctul acesta de vedere, nu dezamăgește.
Voi cum procedați atunci când seria voastră preferată apare cu o altă copertă care vă place mai mult ca cea pe care o aveti deja in bibliotecă?

Leave a Reply

