Trailer si Sneak Peek Academia Vampirilor

Nu ştiu ce e cu voi, dar eu abia aşteptam să apară măcar un trailer. Nu am nimic de zis în legătură cu distribuţia, am zis să nu mă agit pentru că oricare ne-ar fi dorinţele, nu o să ne asculte nimeni. Totuşi am văzut trailer-ul şi parcă totuşi mă aşteptam la altceva. O să sune ciudat, dar parcă e prea vesel pentru ce am citit eu în cărţi. Mă aştetam să fie mai întunecat, mai puţin colorat. Nu mai ţin minte ce e cu balul pentru că a trecut ceva timp de când am citit prima carte, dar seamănă cu o scenă dintr-o comedie romantică.

În fine, eu vă las cu trailer-ul. Aştept sa imi spuneţi ce părere aveţi.

Academia Vampirilor Trailer Sneak Peek

Leave a Reply

